wtorek, 8 maja 2012

Owocowy pucharek

Zazwyczaj na kolację jadam samo białko w postaci tuńczyka czy wiejskiego serka, ewentualnie chleb wysokobłonnikowy z szynką drobiową. 
Dzisiaj po południu zabrałam się za pieczenie sernika (post o nim już jutro!) i przez samo patrzenie na piękną kremową masę nabrałam ochoty na słodkie. Postanowiłam zrobić sobie taki oto przepyszny owocowy pucharek:


Skład: truskawki, serek waniliowy, musli, siemię lniane, musli, jogurt naturalny, winogron, grejpfrut, cynamon.


Banalna sprawa, ale już dawno nie jadłam nic tak dobrego.

Miłego wieczoru !

2 komentarze:

  1. cóż za sernik, czyżby jagodowy? ;>

    fajoski pucharek. :D
    też do tej pory jadłam wyłącznie białko na kolację, ale kiedy zobaczyłam, że jedząc jako ostatni posiłek nawet chleb z grubą warstwą masła orzechwego crunchy - nie tyję, a nawet chudnę dalej - stwierdziłam, że to trochę bullshit z tą białkowa kolacyyją :( ;D

    OdpowiedzUsuń